02.09.12

kāda ir mīlestība?

mana ir tāda, ka gaiši mirdzu

vai tas mirdzums ir no manis? nē, jo bez Tevis esmu pelēks

(Stings ierakstā uzrunā tuvāk...)

2 komentāri:

  1. Tu neesi pelēks. Tu esi tas,kas svecei dakts.
    vajag kādu ,kas aizdedzina un kopā ir tas ,ko redzam, kad vērojam kā deg svece...
    neviena mīlestība nav viena pati-viņai vienmēr vajag divus.
    Lai Būtu.

    AtbildētDzēst
  2. mīlestība ir viena diviem. mīlestībai neko nevajag.
    viss sastājās savās vietās ar mīlestību. es neesmu sveces dakts.
    es esmu laimīgs cilvēks, kuram dažreiz ŠĶIET, ka "par maz" mīlestības, "par lēnu" notiek, "par īsu" saruna. fakti liecina par pretējo

    "vajag" uz podu, uz darbu, "kā visiem". kamēr "vajag" tikmēr mīlestībai nav vietas, ir vieta "vajadzībai redzēt mīlestību", "vajadzību" apmierināšanai iecerēts arī www.gribu.lv. kāds sakars "vajadzībai" ar mīlestību?

    AtbildētDzēst